duminică, 27 februarie 2011

Una,alta...



























8 comentarii:

  1. imi plac foarte mult fotografiile, calde si reci, armonioase si unele atat de grabite in a-si exprima semnificatia. felicitari. te astept sa vizitezi si blogul meu. Poate chiar sa il si urmaresti, daca ai placerea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de aprecieri.Da,o sa intru si eu pe al tau.Toate cele bune si multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca nu am tras nici o sfoara, pentru a fotografia ternurile, doar am sarit un gard, am stat printre niste vagoane infecte si urat mirositoare de la oamenii strazii. am tras vreo 50 de cadre si am plecat, ca erau aia de la intertinere pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm,interesant!O sa mai incerc si eu cand se mai incalzeste,sper sa conving si modela sa sara gardul...

    RăspundețiȘtergere
  5. ai luat o decizie buna cand ai ales sa nu asociezi cuvinte fotografiilor... erau de prisos, povestea exista si se deruleaza de la sine
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de vizita!Si de aprecieri! Numai bine si multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  7. fotografiile tale sunt minunate! tu esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi femeile conduc lumea, sunt centrul pământului. Azi femeile sunt mai frumoase decât ieri. Şi asta se repetă în fiecare zi. La fel vom zice şi mâine şi peste mulţi ani la fel.
    Să zâmbeşti mereu.

    RăspundețiȘtergere